Verzending & Retourneren

Hoe lang zijn de verzendtijden?

Wij staan erom bekend met onze super snelle levering, op werkdagen voor 23:59 besteld is de volgende dag al in huis!

Weekend bestellingen worden op dinsdagen geleverd, indien mogelijk maandag. Valt een feestdag op een maandag, dan worden weekendbestellingen bezorgd op dinsdag.

Tijdens de feestdagen kan er enige vertraging ontstaan met het verwerken van de pakketten in het postsorteercentrum, hier heeft Fastcandy Delivery helaas geen invloed op. wees er dus op tijd bij tijdens de feestdagen

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn € 5,95 . Bij bestellingen boven € 49,99 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Voor België rekenen we een verzendtarief van €8,95 en boven een bestelbedrag van €79,99 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

 

Ik wil mijn bestelling volgen

Dat kan! Als wij de bestelling op de post zetten, word er automatisch een Track & Trace code naar je E-mail gestuurd. Met deze code kun je je pakketje eenvoudig volgen.

 

Mis je een product in je bestelling?

Dat is heel spijtig, maar dit gaan we uiteraard oplossen.

Stuur een mail naar [email protected] en we regelen dat je gratis je missende product opgestuurd krijgt.

Dit geld ook voor als je een verkeerd product hebt ontvangen.

 

Verzenden wij ook naar het buitenland?

Uiteraard! Wij verzenden door heel Europa.

 

Mijn Track & Trace geeft geen status aan, klopt dit?

Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van postbedrijf is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt als 2 dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

De status van mijn Track & Trace is ”zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces”. Wat betekent dit?

Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van het postbedrijf is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

De status van mijn Track & Trace is ”sorteercentrum”. Wat betekent dit?

Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van het desbetreffende postbedrijf. Het postbedrijf voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link

JE PAKKETJE

Mijn pakket is volgens DHL geleverd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Wat nu?

Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. Het postbedrijf kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met de desbetreffende postbedrijf om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.

Mijn pakket is beschadigd , wat moet ik doen?

Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Je mag foto’s naar ons toesturen naar [email protected] en daarbij je bestelnummer vermelden. Wij zullen meekijken naar de situatie en je dan adviseren wat we het beste kunnen doen.

Mijn bestelling is geannuleerd maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.

Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Retourneren:

Een bestelling retourneren is mogelijk en dient binnen 5 werkdagen te gebeuren. Meld vooraf je bestelling aan via [email protected] en geef hierbij aan wat de gewenste actie is. De 14 dagen gaan in wanneer de bestelling is ontvangen.

Na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen zullen wij het retour verwerken en de gewenste actie uitvoeren.

Let op: Wij accepteren alleen ongeopende en complete artikelen (ivm hygiene). Mocht een product niet voldoen aan onze voorwaarden, dan kunnen wij de retournering niet aannemen.

We zullen dan het verschuldigde bedrag binnen 14 werkdagen na registratie van uw retourzending terugbetalen, op voorwaarde dat het product al in goede en ongeopende staat is teruggestuurd. Retour kosten zijn voor eigen rekening.

Have no product in the cart!
0